tag dari ain~

saya mahu menjawab soalan2 yang di-tag oleh ain...

1) Nama timangan anda?

semasa zaman persekolahan, saya lebih dikenali dengan nama panggilan faraley..tp di UiTM rakan2 di sini lebih mesra dengan panggilan far...( kenapa jadi lebih pendek saya pun xtau)..

2) Anda seorang yang...?

saya seorang yang simple, x cerewet...dan cool jer..apa2 pun saya layan...asalkan benda tu betul dan x memudaratkan diri dan orang lain...=)

3) Insan yang teristimewa?

Insan teristimewa di dunia ini ialah kedua ibu bapa yang sangat saya sanjungi...keluarga, sahabat handai dan rakan2 seperjuangan...

4) Lagu kesukaan?

lagu kesukaan saya banyak...yang terbaru ialah lagu 1Malaysia..haha..

5) Makanan kesukaan anda?

saya suka masakan hasil air tangan ibunda saya, char kuey teow goreng pun sodap..cendol pun lazat gak..sape nak belanja boleh hubungi saya di talian maxis ye..nyum2~

6) Sikap yang membuatkan anda stress?

saya sangat stress bila berhadapan dengan orang yang emo x tentu pasal....rilex la..huh~

7) Warna kegemaran anda?

Warna-warni...dan seharusnya merah dan purple...

8) Benda yang mesti ada dalam beg?

semestinya wallet, hp, kunci rumah dan kunci kereta...

9) Kali terakhir anda menangis?

dah lame kot...x ingat bila...huhu


sekian saja..ini sekadar selingan untuk menghiburkan diri sendiri~
1 Response
  1. Unknown Says:

    ngeh...ngeh...budakhebat!!
    ohoo.....di sini kamu rupanya...
    saja maghi menyebuk...kui3x!!