puaSAbar

hey..kitorang nk lalu jer..bukan buat ape pun.

keluhan. hari demi hari. sungguh membebankan kami.

jalan yg melalui kondo kristal ke uitm telah ditutup. angkara pengarah kondo kristal yg kekwat!

sudah la. x perlu nak main politik kat sini. dah muak. panas je telinga.

lantas aku tekad pergi ke pejabat keselamatan kerana x tahan dengan semua ni. demi mengembalikan kemudahan pelajar non-resident.

mungkin hobi terbaru mereka ialah menyaman kereta student uitm.huh

"encik. saya ni non-resident, nk bincang pasal gate kristal yg dah x bleh lalu tu."

"owh. itu awk kena jumpe pegawai keselamatan kat depan kolej mawar.cakap nak jumpe encik harun."

berlalu pergi. destinasi seterusnya ke pondok guard depan kolej mawar.

"encik harun xde. tp ni 2nd big boss ade. awak boleh cakap dgn dia."

setelah penat berdiskusi...bantuan MPP juga digunakan.

"cuba awak pergi pusat inovasi. jumpa dengan mejar ismail. dia yang selalu deal dengan kondo tu,"

pulak dah. aku puasa ni oi...agak2la nk suruh ke sana sini..haishh

tapi aku gagahkan jua pergi.

hampa. tunggu dan tunggu.mejar ismail meeting punyalah lama. x sempat jumpa.

dan setakat ni...no solution.

tp aku akan usahakan lg...dengan bantuan MPP fkk..doakan semoga berjaya..

walaupun aku tinggal lbh kurang 3 setengah sem lg untuk tamat pengajian...mungkin ini juga untuk kesenangan adik2 yang bakal menjadi non-resident akan datang.

2 Responses
  1. Tanpa Nama Says:

    hehehe
    sabar2..
    tu je bleh ku ulas takat ni...
    =P


  2. aina.mohamad Says:

    good job faraley! usaha tangga kejayaan.insyaAllah.