biarkan saja

esok blk uitm semula.

menghabiskan saki baki pembelajaran sebelum tamatnye semester 5.

ada lebih kurang 4 minggu sebelum final exams.

tapi aku masih lagi duduk tanpa berbuat apa2.

hey si pemalas. x sedarkah yg belajar last minit itu sgt menyakitkan.


semasa raya pertama. satu panggilan diterima.

berita x menyenangkan!

hatiku x tenteram. jiwa x keruan.

ini semua terjadi tanpa relaku.

tapi ini ketentuan. sudah takdirnya begitu.

apakan daya.


berat rasanya utk pulang ke shah alam. kerana ada sesuatu yg menanti. yang aku malas utk berfikir penyelesainnya sekarang.

aku harus tabah. aku harus tenang. aku harus rasional.

dan aku harus belajar....

demi cita2 ku...

doakan kejayaanku..aminn~
1 Response
  1. aina.mohamad Says:

    go faraley! u can do it.insyaAllah doa,usaha,tawakal. :)