happy birthday ibu

hari ini merupakan ulangtahun kelahiran ibunda ku yang tercinta...
owhh ibu...
selamat hari jadi yang ke 52...
semoga ibu sihat sentiasa dan ceria menghadapi hari2 yang mendatang...
dan semoga mendapat kebahagiaan di dunia dan akhirat..amin

saya sangat sayang ibu saya...
sebab ibu saya sangatlah sporting...
she treat me as a friend.
dialah tempat aku mengadu...
melepaskan segala perasaan yang terbuku dihatiku...

"ibu, jom gi jogging?
jom

"ibu, jom gi makan kat luar?
jom

"ibu, jom gi melancong?
jom

"ibu, jom gi shopping?
jom *paling excited*
(actually perkara ini x perlu di ajak. ibu saya yang slalu offer dlu. kerana dia mmg shopaholic!
dan kerana aku merupakan anak seorang perempuan, selalunya aku yang dapat lebih..hehe)


dan bila aku bgtau

"ibu, nak gi australia ngan kwn2 boleh?
boleh. tapi...................................................
ibu nak ikut sama....
haha....*sporting*
ok jugak..banker ikut...sronok sket nak shopping..

tapi...disebabkn h1n1....terpaksa tangguh...
plan baru akan disusun mengikut peredaran masa...


tapi ada juga kadangkala ibunda bertanya...

"kak, agak2 bila nak kahwin??

hahaha *soalan lucu*

"nape ibu tanya?"

"saje je. kalau boleh kahwinla sebelum ibu pencen. boleh ibu jemput kwn2 pejabat ibu. nnt dah pencen lost contact plak"

hahahah

lawak la ibu saya. itu sebab utama suruh aku kahwin awal.

ok.

yang penting ibu sangat best. i luv u so much!

happy birhday to U...my beloved mom~
2 Responses
  1. aina.mohamad Says:

    pergi australia? yey!! :P ala,kt cnie ok je,xde pn org ribut psal h1n1 tuh. btw, ada unsur sukacita di situ bila ibumu b'tnye srh kawen sblm pencen.so lg 4 thn ye? :P


  2. bUdaKhEbaT Says:

    haha..aah ek..mcm cpt jer..
    alaa...
    itu semua bergantung pada takdir...(ayt skema..=p)