berserabut

owh. ini bukan cuti yang aku idam-idamkan. cuti mengejut!

segala aktiviti dan kerja2 yang patut dilakukan dah terbantut. angkara binatang *pink* itu.

haih~

kepalaku berserabut. memikirkan banyak benda. ape benda?
ok mari lihat~

1- assingnment etchics yang melambak, di tambah dengan assingment plant design yang belum start pun buat, dan ditambah lagi dengan assingment advanced heat transfer yang sangat panjang kena kira. sampai kalkulator abes bateri! x kurang juga kerja2 Bel..huh~ *jangan mengeluh*

2- selasa ni ada SAF . aku turut bermain. mewakili fakulti kejuruteraan kimia, yeah! belum main tapi baju dah pakai. haha.sepatutnya saf ni berlangsung start sabtu lepas. tapi disebabkan cuti, terpaksa tangguh minggu depan.

3- aku ditugaskan untuk menyediakan pentas yang paling grand bagi annual dinner fakulti pada 5 ogos depan . minggu depan juga. sape yang memberi kepercayaan kepada aku ni?? ok. tunggula hasil kerjaku nanti. hanya tangan2 berseni sahaja yang mampu menghasilkan yang terbaik.haha~ *terpaksa buat last minit*

4- aku sebagai pengarah program untuk aktiviti KEMBARA AMAL MAHASISWA yang akan berlangsung hujung minggu hadapan <8,9>. antaranya ke rumah anak2 yatim.harus memastikan semuanya berjalan dengan lancar.terpaksa naik turun office untuk menyelesaikan segala masalah. buat masa ni aku x mengenal apa itu "tidur". siang ke kelas. malam bekerja.
*pesan ibu : apa2pun, jangan lupa belajar. assingment kena buat. ok!*

5- harus mengendalikan pertandingan menulis esei sempena *INTEGRATED ENGINEERING CARNIVAL*. <13,14,15>. mungkin aku akan incharge utk 1st day je sebab clash dengan aktiviti seerusnya.

6- program MAHASISWA D'DESA. ke kampung sungai sireh di kuala selangor.
<14,15,16>. wajib utk semua ahli eh2205a. aku termasuk! weekend hilang lagi.
argghhh~

semua ni terpaksa dilakukan dalam masa yang terdekat. oh no.

inilah realiti kehidupan. baru start sem. sebagai pelajar tahun 3.

*whatever it is, jangan abaikan pelajaran. itulah tujuan utama kenapa aku berada disini*

ok.sila sambung buat kerja.
5 Responses
  1. waaahh. bz nye orang ni.
    gaji berape ek?
    haha


  2. kembara amal mahasiswa tu utk ethics ke?



  3. bUdaKhEbaT Says:

    rose : gaji ala2 perdana menteri kot..hehe

    kasim selamat : yup..insyaAllah..jap2..siapakah anda??

    aina : tp kadangkala bz memakan diri..huh~


  4. dolat Says:

    woit~
    lama xsinggah sini makin bz plak ko eh.hahaha~