serba-serbi serbiaaa terbiar

cuti seminggu dah abes. balik sini ahad lepas. ibu bekalkan makanan dan frozen food yg byk utk aku kt sni. hehe yelaa kot2 risau aku ni x sempat mkn ke. ade la jugak bekalan utk kt rumah sewa nanti kan hehe. ibu mmg cam2. kalau nk balik sini je punye la masak mcm2. suruh aku bwk balik. kalau boleh sume makanan kt rumah dia suruh bawak.hee. kasih seorang ibu tiada tandingannya. sobsss.. ayah pulak bersemangat ajar aku serba sedikit tentang cara2 nk cek kereta. huahh tapi hari tu ayah dh siap serviskan kereta before blk sini. hehe thanx ayah! best duduk rumah. x stress. mls giler nk blk shah alam =(

now kena la mengadap balik sume bnda yg dah ditinggalkan selama seminggu. lately ni aku dan hausemates slalu dtg lmbt ke kelas.bkn lmbt sikit. kadang2 lewat smp setengah jam. lagi2 kalau kelas pagi. aduhh bkn sengaja weh. mmg ngantuk thp x bole bukak mate. kalau ade wake up call xpela jugak.huh. dah la keluar rumah dah sedia lambat. ditambah dengan jalan jam nk masuk u. ditambah dgn parking yg terhad. ditambah nk kene tunggu lif yang canggih tp kekadg menguji kesabaran tu. mmg x dpt diselamatkanlah. mmg dah kene cop muka lambat!! lecturer mcm dah pandang2 jeling2 je dr depan. erkk! siap pesan suruh dtg awal mase test nanti. hehe hanya mampu tersenyum dan mengangguk je mase tu =D

khamis ni ade test process modeling n simulation. tolong2! x study lagi ni...hailah. suke study last2 minit. pas2 sakit jantung sendiri. serves your right!
okey dah x reti2 nk pegi blajar sekarang. tata!

p/s : claim CHEC x settle lg. buat tidur aku x lena!
0 Responses