result sem 4

*tok*tok*

pintu diketuk. di kala itu aku baru ingin mandi. baru lepas pulang dari Angsana.

nape qi??
result dh kuar kan. akak dah cek?
owh yeke.x cek lagi.
gla cek skrg. tgk dekat mini transkrip.

ewahh..dia pulak yg excited lebih. kerana aku dan adik sama universiti..tentulah result kuar pada masa yang sama. dan dia telah tahu lebih awal daripadaku.

aku pun terus mandi dengan hati yang kurang tenteram. sesudah selesai..laptop terus dibuka.

id number dan password ditekan satu persatu.

klik mini trankrip.

roll ke bawah.

......................hummmm.................................


syukur alhamdulillah. tapi kenapa lab aku B+ je.ceh!
ni mesti report aku yg buat ala kadar je dulu.padan muka.hah.

terima kasih kepada Dr Robert Mikhail. kerana dia aku berusaha menjawab paper "instrumental chemistry" dengan sedaya upaya. kerna dia sangat baik dan sanggup memberi tunjuk ajar hingga ke saat2 terakhir.hasilnya. Alhamdulillah. thanx Dr M!

begitu juga dengan lecturer2 yg lain. terima kasih. jasamu akan ku kenang.

tidak lupa kepada rakan2 seperjuanganku. Anda juga yang terbaik.

Bersujud syukur jika dapat khabar gembira. Nabi sering melakukannya ketika beroleh khabar yang menyenangkan sebagai tanda syukur hamba terhadap ALLAH - Abu dawud

someone once told me, "it doesn't matter that u get a good result or not. the most important is, u achieve ur target or goal".

yup.setuju!

Para ulamak berpendapat, ALLAH sempurnakan hajat yang baik dengan senantiasa berselawat 40 hingga 100 kali setiap hari, di ikuti dengan usaha yang berterusan.


5 Responses
  1. aina.mohamad Says:

    clap2! congrats honey! :) pray for me too dear.xm nx wk la.


  2. bUdaKhEbaT Says:

    hehe..thanx!
    ala...result ku biase2 jer..
    huhu
    gud luck dear~



  3. bUdaKhEbaT Says:

    hehe..thanx~
    syg kamu..donutcokelat :))


  4. waaa.mesti dean list nih!!
    congratz!