[tiada subjek]

hari ini sudah genap 2 minggu saya berada di rumah setelah tamat semester 4 yang lalu...terasa sekejap masa berlalu. baru saat ini tergerak hati untuk menulis coretan..kerana blog ini sudah berubah wajah!! yeahh...akhirnya dapat juga saya repair blog yang tidak berapa nak vogue ni..bosan bila melihat wajah blog yang sama saban hari...hehe..waktu cuti inilah kesempatan yang terbaik untuk melayari internet sepuas-puasnya...24/7 dengan laptop kesayangan yg cute ni ( walaupun berhabuk sedikit..kerana terbiar beberapa minggu lalu untuk memberi laluan kepada peperiksaan)..tapi sekarang laptop inilah peneman hari-hariku...dulu kamu wahai laptop..amatlah lembap macam siput bila berfungsi...tetapi sekarang kamu pun sudah berubah sikap...fast&furious..haha...kerana kamu telah diberi suntikan dari klinik untuk menguatkan antivirus dalam badan di samping menambah ram untuk menampung berat badan kamu yang sudah overweight itu...saya sayang kamu wahai laptop..jangan buat hal lagi ok!...hehe...saya tidak suka menghitung hari ketika berada di rumah kerana biarlah hari-hari berlalu dengan seadanya..mungkin setakat ini coretan saya untuk kali ini...bertemu di lain hari....salam
0 Responses