CHEC 09-SABTU



akhirnya...hari yg ditunggu tiba jua...wpun ade persiapan yg dilakukan pd saat2 akhir..tp alhamdulillah semuanya berjaln dgn lancar pd hari itu... hari sabtu mula berlangsungnya CHEC 09...pagi2 aku dh dikejutkan oleh hausmate... kol 6 lbh..mlsnye nk bgn!.. hari2 biase pun aku x bgn seawal ni..hehe tp xpe..kerana CHEC..sanggup ku korbankn waktu tidur yg hanya lbh kurg 3 jam shj..huhu lbh kurg 7.30 pg aku dan hausmate2ku merangkap krew CHEC tbe di padang seroja...smp je kt sne...kami pun jenguk kiri kanan..xde pun kereta waja bernombor plat "MAW"...waahhhh pengarah program x sampai lg!!!...hampeh sungguh...kitorg pun mula menjalankn tugas masing2...pndaftaran pun bermula dan kelihatan ramai student2 dtg memakai baju mengikut warna yg telah ditentukan..




  • part 2- biru


  • part 4-merah


  • part 6-hijau


  • part1,3,5,7,asasi-kuning...



haha...ternyata warna merah paling menyerlah di pdg tu...part 4 mmg bersemangat waja..yeahh!! (bukan buyers ok!!)..acara pg tu dimulakan dgn senaman aerobik yg dipimpin oleh beberapa budak part 6... lps tu acara wajib bg semua pelajar..marathon..huhu...tp thn ni trek tlh pun dipendekkan..supaya korg lari xla berapa pancit sgt...hehe =p..lps semua dh kembali ke pdg seroja..sukaneka pun bmula...keriuhan dan kekecohan melanda di tgh2 padang...acara kemuncak sukaneka ialah tarik tali..tp dimenangi oleh part 6..cess!!...dlm kol 11.30 pagi..futsal dan bola jaring pun bermula..akhirnya...futsal perempuan utk tmp pertama dan kedua dimenangi oleh part 4..yeahh!!...tp ms nk blk..ktorg pun kms2 la segala brg yg ade...supaya xde yg tertinggal..tp baldi2 yg digunakn utk sukaneka td hilang...termasuk baldi aku!!!...ni sume atas kecuaian fazlan..(woit..ganti blk baldi aku..nk bsh baju ni...haha)...mlm tu gak ade meeting utk kre point yg tlh dikumpul utk part masing2...tp aku ngan rosey x g pun..haha kami tertdo kt umh..sori bos!!..=p xpe..aku dh wakilkn murni ngan bella g meeting..hehe..bkn xnk g..tp ak xleh nk g ats sbb2 yg x dpt dielakkn..hanya mereka yg berdekatan memahami situasi ku skrg...=((...



0 Responses